2 תשובות
גלוקוז
כי היא המולקולה הכי קטנה, מולקולות גדולות לא יעברו את הקרום הבררני של התא
אין לי שמת בעקרון כי עדיין לא למדתי משהו כזה
אבדוק באינטרנט אולי מחר
יש לי תחושה זה גלוקוז