9 תשובות
תזכרי שהכל זה תקופות בחיים יפה שלי
מושלם חד משמעית זו השנה שלי
אני במצב ממש טוב נראלי
יש לנו שיכבה גדולה (6 כיתות) ואני מכירה כמעט את כולם וכולם גם ממש נחמדים ומפרגנים, חוץ מזה כמובן יש גם את החברות והחברים הקרובים יותר שהם מהכיתה שלי
אנונימית
לא קיים אבל לא אכפת לי מזה, טוב לי לבד (:
אנונימית
אחלה אבל אני מתגעגע לעבר
הוא לא קיים