9 תשובות
אל תגיש ערעור
שואל השאלה:
אז מה לעשות
אז מה לעשות
אנונימית
פשוט תשלם ,זה סתם כאבי ראש ,וישגעו אותך יותר
שואל השאלה:
מאיפה אני אביא 750 שקל??? ועוד על משהו שאני לא עשיתי אני תמיד עם מסיכה אני קטינה ואני לא עובדת
מאיפה אני אביא 750 שקל??? ועוד על משהו שאני לא עשיתי אני תמיד עם מסיכה אני קטינה ואני לא עובדת
אנונימית
תגידי עירעור
אנונימית
גשי לערעור, אם אף פעם לא קיבלת דוח וגם אם את קטינה יש לך סיכוי טוב לצאת לא חייבת, אני דיי בטוחה שאם תספרי להורים ותגשו לערעור ותבבירו כל מה שקרה לא תצתרכי לשלם.
שואל השאלה:
אבל למה שאני אצטרך לעבור את כל התהליך הארוך של ערעור אם השוטרים האלה פשוט רימו אותי? הם גם עשו לי אמבוש בכניסה של הקניון וגם הבטיחו לי שייתנו לי אזהרה
אין דרך יותר פשוטה לצאת מזה?
אבל למה שאני אצטרך לעבור את כל התהליך הארוך של ערעור אם השוטרים האלה פשוט רימו אותי? הם גם עשו לי אמבוש בכניסה של הקניון וגם הבטיחו לי שייתנו לי אזהרה
אין דרך יותר פשוטה לצאת מזה?
אנונימית
יש הליך ערעור שאת שולחת מכתב ערעור על הדוח הזה למשטרת ישראל. בדרך כלל, אם זה פעם אחת הם יעבירו את זה לאזהרה. תבדקי גוגל
שואל השאלה:
מה קורה אם אני פשוט לא משלמת
מה קורה אם אני פשוט לא משלמת
אנונימית
באותו הנושא: