2 תשובות
בכללי עדיף לרדת טבעי אבל אם זה לא מדבר אליך. אז יש זריקות שמקבלים דרך הרופא של הקופת חולים.. וזה תורם לתחושת שובע
הדרך הקלה היא רוב הזמן לא הדרך הנכונה.
בהצלחה אהובה