5 תשובות
לי אישית כן, מאמינה שגם לעוד אנשים
כן.
כל הזמן חושבים עליוו וכל הזמן מתרגשים
שואל השאלה:
ואם אין לי התרגשות חזקה?
ואם אין לי התרגשות חזקה?
אנונימית
זה בסדר גם לא להרגיש כלום שחושבים עלייהם. כל אחד מרגיש ומציג את האהבה שלו הצורה אחרת, וזה בסדר לא להרגיש הרבה כשחושבים עלייהם, המציאות שונה מהדימיון
באותו הנושא: