5 תשובות
שואל השאלה:
אומרים לי שאני מוזרה אני כל הזמן מדברת עליה/איתה אני מדברת איתה כל הזמן בצהריים בלילה בהכל היא באמת פשוט מושלמת
אומרים לי שאני מוזרה אני כל הזמן מדברת עליה/איתה אני מדברת איתה כל הזמן בצהריים בלילה בהכל היא באמת פשוט מושלמת
לא מביך
לא מביך, כל בן אדם והבן אדם שעושה לו טוב
זה בסדר
לא מביך בכלל חח
באותו הנושא: