5 תשובות
לדעתי לא כדאי לך לעשות שליפים אבל איך שבא לך
ממליצה לך ללמוד ולהשקיע , לתרגל הרבה בזמן שנותר , וגם אם במבחן לא הצלחת במבחן , זה לא נורא , כולם טועים , תמיד אפשר ללמוד מהטעויות ולתקן אבל עדיף להיכשל מאשר לעשות שליפים :).
בעיקרון שליפים זה גם סוג של חזרה למבחן אז את יכולה לעשות אבל עדיף לא להשתמש במבחן
תנסי להתכונן עכשיו.. עדיין יש לך שעתיים חופשי כזה
עדיף לא שליפים תתאמני על מה שאת יכולה