12 תשובות
^ נראלי פחות מ 15
שואל השאלה:
אני 15 וחצי עוד מעט 16
אני 15 וחצי עוד מעט 16
אנונימית
שואל השאלה:
זה ההודעה:
היי *שמה*
אני דיי בטוחה שתסנני או לא תעני לזה
גם כי היה לנו עבר מסובך
רציתי הרבה זמן לשלוח לך הודעה אבל חשבתי שלא תעני או משהו..
אבל נראלי שאם לא אשלח לך עכשיו כנראה שעדיין אחשוב במוח על זה
אז חיים פעם אחת
אז היי מה שלומך ?
ורק רציתי שתדעי שאני מבינה אותך בזה שלא שולחים הודעות
כאילו אני כבר שבוע לא הגעתי לבית ספר
ובואו נגיד שאף אחד לא שלח הודעה
אז כן
זה הדבר הכי עצוב וכואב שאשכרה את לא באה יום ויום ושום דבר ואף אחד לא כותב
כאילו את שקופה
אבל רציתי שתדעי שתמיד אמרתי ל*ילדה מהכיתה * מה איתך
הרבה פעמים והיא אמרה שאת לא מרגישה טוב וזה
אבל בכללי חפרתי נורא
אבל הייתי צריכה לשלוח כי למה לא
ואם את צריכה משהו או סתם לדבר אני פה :)
זה ההודעה:
היי *שמה*
אני דיי בטוחה שתסנני או לא תעני לזה
גם כי היה לנו עבר מסובך
רציתי הרבה זמן לשלוח לך הודעה אבל חשבתי שלא תעני או משהו..
אבל נראלי שאם לא אשלח לך עכשיו כנראה שעדיין אחשוב במוח על זה
אז חיים פעם אחת
אז היי מה שלומך ?
ורק רציתי שתדעי שאני מבינה אותך בזה שלא שולחים הודעות
כאילו אני כבר שבוע לא הגעתי לבית ספר
ובואו נגיד שאף אחד לא שלח הודעה
אז כן
זה הדבר הכי עצוב וכואב שאשכרה את לא באה יום ויום ושום דבר ואף אחד לא כותב
כאילו את שקופה
אבל רציתי שתדעי שתמיד אמרתי ל*ילדה מהכיתה * מה איתך
הרבה פעמים והיא אמרה שאת לא מרגישה טוב וזה
אבל בכללי חפרתי נורא
אבל הייתי צריכה לשלוח כי למה לא
ואם את צריכה משהו או סתם לדבר אני פה :)
אנונימית
סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב שלחתי אעדכן
טוב שלחתי אעדכן
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי היא ענתה כנראה שזה הסיום של הריב ותחילתה של חברות?
אוקיי היא ענתה כנראה שזה הסיום של הריב ותחילתה של חברות?
אנונימית
כן שלחי לה!!!!!!
אנונימית
יאא מה היא ענתהה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודהה יש לי טקסט ותגידי לי אם זה טוב
אוקיי תודהה יש לי טקסט ותגידי לי אם זה טוב
אנונימית
שלחי לה הודעה אני חושבת שהיא תשמח
אנונימית
זה יפהה
שואל השאלה:
היא ענתה בעיקר אדיש רוב המקרים
אבל היא אמרה שהיא מעריכה והיא מבינה אותי ואנחנו ביחד זה והסכימה איתי
היא ענתה בעיקר אדיש רוב המקרים
אבל היא אמרה שהיא מעריכה והיא מבינה אותי ואנחנו ביחד זה והסכימה איתי
אנונימית
באותו הנושא: