5 תשובות
זה לא שזה לא בסדר, את פשוט מוצאת בכל פעם מישהו שאת יותר מתחברת אליו מהאחר וזה די לגיטימי, תזכרי לא לפגוע בחברים שאת מוצאת.
לגבי המישהי הזאת את יכולה לנסות להתחבר אליה יותר ושתהיה איתך יותר או לשחרר.
שואל השאלה:
אני לא יודעת אני מרגישה שזה כמו תלות רגשית כזאת, שברגע שאני מכירה מישהי שנוח לי איתה אני הופכת להיות תלותית בה.. וזה מעצבן אותי שככה אני מרגישה.. מפחיד אותי שהיא תתחבר לילדות אחרות יותר
אנונימית
אני מבינה איך את מרגישה והרגשתי את זה גם פעם עכשיו אני יודעת כבר שאסור להיות תלויים באחרים.
אני אסביר לך איך אני הצלחתי פלות להיות תלויה באחרים-
דבר ראשון תמיד כשאני לבד אני דואגת שיהיה לי נוח וכיף ען עצמי, למשל אני עושה משהו שכיף לי.
דבר שני אני תמיד מזכירה לעצמי לא להתחנף ולנסות כל הזמן להיות באחרים, אל תסכימי לעצמך להיות כל הזמן בסביבות אנשים או חברים, תמיד שימי לעצמך זמן של עצמך או עם המשפחה, כך לא תהיי "מכורה" לחברה.
תזכרי שהכל עובר, אז שום דבר מזה לא ישאר ככה.
אני מכירה את זה, פעם גם אני הייתי ככה כדאי שתנסי לשנות את זה. זה ממש קשה לשנות את זה אבל תאמיני לי שזה שווה את זה. תנסי לדבר ולהכיר אנשים חדשים גם אם את לא באמת רוצה להיות חברה שלהם ותהיי נחמדה לכולם לאט לאט יהיו לך עוד חברים ואת תתחילי לאהוב אותם ואז תוכלי להשתחרר מהקטע הזה שכל הזמן את רק עם מישהו אחד ואת לא יכולה להיות חברה של כמה במקביל ( זה מה שקרה אצלי ולהיות נחמדה לכולם גם כשלא רציתי ממש עזר לי ומצאתי מלא מלא חברים מהממים) בהצלחה3>
באותו הנושא: