7 תשובות
בסינמה סיטי הייתה לי הפסקה. כנראה שזה תלוי בקולנוע.
הייתי בvip ביס פלאנט ולא היה
שואל השאלה:
מעניין. אני הולך היום להוט סינמה מקווה שתהיה. 3 שעות זה כבד
זה תלוי בקולנוע
הייתי גם בהוט סינמה ולא היה הפסקה
הוט סינמה ללא הפסקה.
אני הייתי ברב חן ללא הפסקה