4 תשובות
חרדה זה השם של הפתולוגיה והתקף חרדה זה התסמין שלה
חרדה זה משהו תמידי, אתה תמיד מריש או נמצא בו
התקף חרדה זה משהו רגעי עם תסמינים אחרים
התקף חרדה זה משהו רגעי עם תסמינים אחרים
שואל השאלה:
איזה תסמינים ?
איזה תסמינים ?
אנונימית
סחרחורת, תחושת עילפון, חום (הזעה), לפעמים קור וחום בגלים, אצבעות כחולות סגולות לחלק מהאנשים ועוד הרבה
באותו הנושא: