התחברות
הרשמה
מי חושב שהתקווה 6 לא הכי מוערך כמו שמגיע להם?
9 במרץ 2022, 12:57
להקות
הערכה
4 תשובות
אני
ע
עור ברווז
וואי איך אהבתי אותם בכיתה ו
ולגמרי
א
איימי.
מסכימה לגמרי.
ב
בילבי~❤
הם סבבה יחסית והם באמת לא מוערכים מספיק
ר
רוגשתי
באותו הנושא:
איזה זמר/ת או להקה אתם חושבים שאוברייטד? (מוערכים יותר ממה שמגיע להם)
שמות של מוזיקאים שאתם חושבים שלא מוערכים מספיק?
מי אתם חושבים שהוא הכי פחות מוערך מbts? ולמה אתם חושבים ככה? ומי הכי מוערך לדעתכם?
קיים עוד מישהו שחושב שהסטון רוזס בכלל לא מוערכים כפי שמגיע להם להיות?
אתם חושבים שהגיע לתקווה לזכות ?
רק אני חושב שאמיר חצרוני הוא אדם גאון ולא מוערך מספיק?
יש רכבת בפתח תקווה שמגיעה לצפון?
מי אתם חושבים שהוא הכי פחות מוערך והכי מוערך מBTS?
רק אני חושב שהמורים לא מוערכים מספיק ?
הקורונה הגיעה לפתח תקווה ?
מה אתם חושבים שלא מוערך מספיק בטיקטוק