תשובה אחת
אני לא מומחית או משהו אז אני פשוט אגיד את מה שאני יודעת.
חרדה זה יכול להרגיש לחץ בכל זמן ובכל מקום ובחלק מהמקרים אנשים לא ישימו לב לזה.
לפי מה שאני יודעת יש שני סוגים מרכזיים של התקפי חרדה. יש התקף חרדה שאת פשוט מרגישה מועקה כזאתי ולחץ ואפילו קצת קושי בלנשום ולהתרכז. ההתקף השני זה התקף שיש אנשים שיכולים להתבלבל ולחשוב שזה התקף לב או התקף אסתמה שבוא את מרגישה פעימות חזקות את מרגישה שאת לא מצליחה לנשום ואת פשוט מרגישה בפאניקה אבל כמובן יש יותר תסמינים לזה שאני לא זוכרת או לא יודעת ויכול להיות שחלק ממה שאני רושמת לא נכון אז אל תסתמכי עליי.
וחרדה חברתית לפי מה שאני יודעת זה פשוט להרגיש לחץ ואפילו חלק יגידו ביישנות מאנשים וזה יכול להיות בכמה רמות של לחץ וכמובן אני חוזרת אני לא מומחית או משהו אז לא בטוח שמה שאני רושמת באמת נכון ב 100 אחוז