19 תשובות
כן
אנונימית
כןן
בדיוק מה שתיארת
מבחינת אופי, כן.
מבחינת מראה, קצת
לגמריי את נדירה בערך
כןכןכןכן
שואל השאלה:
אני בת ואני ממש מבינה את הבנים שרוצים חברה צנועה, אבל בתכלס מתי שאני מתלבשת צנוע הרבה פחות בנים מתחילים או מדברים איתי, ובדרך כלל כשאני עם מיני או טיפה יותר חשוף אני מרגישה יותר יחס מבנים (אני ממש לא מחפשת יחס מבנים דרך חשיפת הגוף שלי, אבל אני פשוט מרגישה שזה מה שקורה)
אנונימית
מי היה רוצה חברה שמתלבשת חשוף?
חחח
שואל השאלה:
למה אתה קורא צנועה אבל לא יותר מידי?
אנונימית
^^^
כן היא צודקת
לא להיות עכשיו חרדי
ולהיות צנועה זה לא עכשיו לבוא עם פושאפ (היום למדתי מזה נודר)
שיגדיל את התחת שלך או משהו פשוט תהיי רגילה
שואל השאלה:
חחח ממתי יש פושאפ לתחת בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה על הכנות באמת שהעלתם לי כי אני יחסית צנועה ביחס לחברות שלי וכאילו לפעמים זה מרגיש לי מוזר
אנונימית
מסתבר שיש אני מת
כי בנות לא יודעות שזה מה שאנחנו חושבים בתאכלס על חוסר צניעות
אנונימי
צניעות מבחינת דת? כן
גברים יגידו שהם מעדיפים מישהי צנועה, אבל בפועל יתחילו רק עם אלו שלבושות חשוף
^^ אני מתחיל עם בנות שלא לובשות חשוף גם.. פשוט אני גם רואה בזה פלוס
שזו בחורה שיודעת שהיא יפה גם בלי להראות את הגוף!
אז בענייך גוף של אישה זה דבר לא מכובד שנשים צריכות להסתיר ולהתבייש בעצמם , פחות.. בנים שאני מכירה תומכים ומפרגנים לנשים כדאי לך גם בהצלחה
שואל השאלה:
להפך
בנות שיודעות שהגוף שלהן זה דבר מכובד שהן צריכות לשמור עליו ולא לתת לכל אחד לראות אותו, אלה בנות שהרבה פחות מתביישות בעצמן כי הן יודעות שהן יפות ושוות גם בלי להראות אותו לכולם!
אני שאלתי את זה כי זה באמת קשה לפעמים ללכת צנוע וגם אני לפעמים הולכת חשוף או עם מיני וזה, אבל עמוק בפנים אני מבינה למה אני צריכה לשמור על הגוף שלי לבן אדם המתאים
נ.ב. אישה שתכבד את עצמה ולא תלך יותר מידי חשוף, תשים לב שבאיזשהו מקום הבנים שיתקרבו אליה יתקרבו יותר בגלל באופי שלה ולא בגלל הגוף שלה, וגם יכבדו אותה יותר
אנונימית