8 תשובות
כי באחד אתה מנסה לשנות אותו לטובה ובשני אתה משתיק אישיות
בשניהם זה לא מנומס להגיד
הכל תלוי באיך אומרים ובאיזה הקשר
הכל תלוי באיך אומרים ובאיזה הקשר
שואל השאלה:
^^^מי אמר שלשתוק זה לא טוב ולחפור זה טוב?
^^^מי אמר שלשתוק זה לא טוב ולחפור זה טוב?
אנונימי
העולם
כי בראשון אתה רוצה שהוא ירגיש יותר בנוח ובשני אתה מוריד אותו
שואל השאלה:
^אבל נוח לי לשתוק ולא לדבר (במיוחד לא כשהמורה מנדב אותי לדבר בכיתה)
^אבל נוח לי לשתוק ולא לדבר (במיוחד לא כשהמורה מנדב אותי לדבר בכיתה)
אנונימי
לנדב מישהו בלי שהוא רוצה זה לא בסדר, אני אומר את זה בתור מישהו עם חרדה חברתית, אבל בכלליות לרצות שבן אדם ייפתח זה טוב ולרצות שבן אדם ייסגר זה רע
שניהם לא בסדר
ומה זה מנסה לשנות אותו לטובה מה רע בלהיות מופנם
ומה זה מנסה לשנות אותו לטובה מה רע בלהיות מופנם
באותו הנושא: