7 תשובות
זה לא מביך בשום גיל
לא
ממש לא
כל השכבות יא יב י אצלנו מתחפשים מלא
כל השכבות יא יב י אצלנו מתחפשים מלא
אני בכיתה ט ואני מתחפשת אז בכיתה ח בטוח לא מביך
ממש לא זה אף פעם לא מביך להתחפש מי שלא מתחפש מעפן
תקשיבי עשינו היום בבצפר יום תחפושות עכשיו חזרתי הביתה
כולם התחפשו גם הבניםם הכי כיף להתחפש
כולם התחפשו גם הבניםם הכי כיף להתחפש
באותו הנושא: