התחברות הרשמה

ממוצע 4 בציוני יום המאה זה גרוע?

16 במרץ 2022, 15:18
יום המא"הציוניםצהלצו ראשוןיום המאה    
2 תשובות
לא, זה מעולה.
S
Self
פצצה
Queen Butterfly
באותו הנושא:
לאן אני מכוונת בצבא עם פרופיל 97, קב"א ודפ"ר ממוצעים וציוני יום המאה ממוצעים ונמוכים?
ציון מגן 95 במודל E אנגלית 5 יחל זה טוב / גרוע/ ממוצע?
כיתה יא עד כמה הציונים האלה גרועים? שנה שעברה היה לי ממוצע של 92 וזה ציונים חלק מאה אחוז וחלק לא שיהיו בתעודה
עד עכשיו יש לי ממוצע ציונים 77.375 זה גרוע?
האם זה טוב או גרוע? ציוני יום המאה.
בנות שקיבלו ציוני יום המאה מה הנתון הממוצע שלכן?
קיבלתי ציוני יום המאה גרועים
ממוצע 72 של ציוני הבגרות שלי זה גרוע?
ציונים של יום המאה, די גרועים?
קיבלתי ביום המאה את הציונים האלו ואני רוצה להתגייס למגב האם זה גרוע?
קיבלתי ציונים גרועים ביום המאה מה לעשות?