7 תשובות
כן
כן, כל ברית נאטו תתחיל לתקוף חזרה.
2T
לא רוב הסיכויים אלא תתחיל
אני מניחה שכן
לא כי כולם מפחדים מרוסיה וברגע אמת כל אחד ידאג רק לעצמו

כמו בשואה שכולם יסתכלו מהצד עד שהרוסים ניצחו במלחמה
שואל השאלה:
אתה צודק עד שזה מגיע לנאטו.. יכול להיות שארהב כן תתערב צבאית אבל בקטנה כדי להראות שהוא עושה משהו בעוד שפוטין מאיים עליו בגרעין אבל מעניין לדעת מה הוא באמת יעשה ואז הפרצוף האמיתי של המערב יתגלה הפעם..
אנונימית