30 תשובות
דרך קופת חולים יש הנחה משמעותית
לברר דרך קופת החולים כמה תעלה השתתפות שלהם נשמע כמו רעיון טוב במצב הזה. אני מקווה שהכל יסתדר ושתוכל לעשות גשר בהקדם :)
אני עשיתי במכבי ב-10,000
שואל השאלה:
אני במאוחדת, ניסינו לבדוק דרך רופאה פרטית.
אני במאוחדת, ניסינו לבדוק דרך רופאה פרטית.
אנונימי
אני עשיתי בכללית ב5000
ברור שלברר דרך קופת חולים, יש הנחות
אני במאוחדת והם גם הורידו לעשר אלף אבל תתקשר כי זה תלוי בביטוח וגם עשר אלף זה הרבה
מקווה שיסתדר לך
מקווה שיסתדר לך
תפתח קמפיין לגיוס המונים.
אני אנעץ
אבל בשביל שלא יחסמו לך את השאלה תמחק את הבקשה לנעצים כי מוחקים שאלות על זה
אבל בשביל שלא יחסמו לך את השאלה תמחק את הבקשה לנעצים כי מוחקים שאלות על זה
יש במעלה אדומים איפושהו אני אשאל את ההורים שלי מרפאת שיניים הכי זולה בארץ ואם אתה עושה את זה דרך קופת חולים זה בכלל יהיה זול
אנונימית
אני עושה ב5,000 על מה אתה מדבר
אני עשיתי במכבי והייתי אנחה משמעותית אני ממליצה לך ללכת לבדוק בקופת חולים שלך
אל תהיה חסר ביטחון לגבי זה. זה לא מה שקובע את היחס כלפיך ואפשר גם לעשות גשר יותר מאוחר וזה בסדר גמור.
אל תדאג, תוכל לעשות גשר מאוחר יותר בכל מקרה. אני אישית קיבלתי הנחה מקופת חולים שלי כללית, 5680 שנה שעברה ועשיתי במרפאה פרטית. אין סיכוי 20,000 זה נורא יקר, תברר הנחה בקופת חולים שלך
שלי עלה 8 אחרי הנחה של הקופת חולים (אני במכבי) תברר דרך הקופת חולים, ותמיד אפשר לעשות גשר מאוחר יותר הכול בסדר
אין מצב חברה מהכיתה זה היה מזמן שהייתי בתיכון עשתה בכללית סמייל באיזה 7500 ,אני עשיתי טיפה יותר בפרטי אבל לא 20,000
אני אישית הלכתי למכבי הציעו יותר 2,000 מהרופא הפרטי
עשיתי במקום פרטי עלה לי 13/11 אלף שח שזה הרבה גם אבל בלי שום קשר.
בדרכ הקופח צריכה להשתתף בחלק גדול מהמחיר, תבררו ולא לוותר. עד שאתם מוצאים את המחיר הכי נוח.
אני ממליצה פשוט להתקשר גם לקופות אחרות ולהגיד היי, אני עכשיו במאוחדת, אם אני עובר אליכם באיזה מחיר תעשו לי את הגשר? ככה אתה תראה מה מציעים, כל קופח תרצה אותך לדעתי, בטח אם תעבור עם עוד מהמשפחה.
מאחלת לכם שלא יהיו לכם בעיות יותר בעזרת ה'
בדרכ הקופח צריכה להשתתף בחלק גדול מהמחיר, תבררו ולא לוותר. עד שאתם מוצאים את המחיר הכי נוח.
אני ממליצה פשוט להתקשר גם לקופות אחרות ולהגיד היי, אני עכשיו במאוחדת, אם אני עובר אליכם באיזה מחיר תעשו לי את הגשר? ככה אתה תראה מה מציעים, כל קופח תרצה אותך לדעתי, בטח אם תעבור עם עוד מהמשפחה.
מאחלת לכם שלא יהיו לכם בעיות יותר בעזרת ה'
וואי האמת שעשיתי במרפאה שאני אצרף קישור אלייה לא נראלי עלה כזה הרבה
קישורים מצורפים:
אנונימית
יש גם במחירים יותר נמוכים כמו 9000
אני עשיתי בכללית בכמעט 10,000
זה נשמע מוזר אבל דחפתי את השיניים עם הידיים ועכשיו הם שירות בטירוף ולפני זה הם היו מזעזעות
אנונימית
תשמע תנסה בעוד דרכים אם לא יצליח לך אתה חייב לאהוב אותם ככה או אפילו להתעלם לתקופה אם אתה יכול לעבוד תנסה תשיג קצת כסף ותבקש מההורים שלך קצת מקוה שעזרתי
דרך קופת חולים זה משהו כמו 5000 אני חושב
פרש חוץ זה לא נכון כי שמים מקבע לכמה שנים טובות מעבר לכך שבשנים שבהן אנחנו צעירים יותר קל להזיז את בשיניים
עשיתי כרטיס "מכבי שלי" עם 50 אחוז הנחה!
פרש חוץ ^^^^ יש קיבוע אחי..
ואני מסכים איתך חלקית בנוגע להאם צריך לחכות או לא, כי יש יתרונות בזה וחסרונות גם.
אני עשיתי בגיל 18.. עד גיל 20
ואני מסכים איתך חלקית בנוגע להאם צריך לחכות או לא, כי יש יתרונות בזה וחסרונות גם.
אני עשיתי בגיל 18.. עד גיל 20
היי! קודם כל הייתי במצב שלך ודרך הקופת חולים שלי במקרה שלי זה כללית עשיתי פלטניום חיכיתי שנה עד שיהיה אפשר ורק אז הורידו לי חצי במקום 20 אלף יצא לי 8 אלף. אתם יכולים לעשות תשלומים וכו
מה תקשיב גשר לא עושה 20,000 בחיים כולם זה בסביבות 8000-12000 תלוי איפה אתה עושה
עולה*
באותו הנושא: