5 תשובות
וואי הוא פשוט לחץ עלייך למרות שסירבת כמה פעמים.. נשמע מזעזע
זה לא היה באשמתך אז אל תדאגי הוא לחץ עלייך
אל תרגישי רע, תנסי להרגיש טוב שלא קרה משהו מעבר לזה
מצטער שזה קרה
זה לא היה באשמתך אז אל תדאגי הוא לחץ עלייך
אל תרגישי רע, תנסי להרגיש טוב שלא קרה משהו מעבר לזה
מצטער שזה קרה
את לומדת מהטעות כי זה מטרה של טעויות
ולא מתקרבת אליו יותר כי מבינה שהוא לא מוציא ממך טוב
ולא מתקרבת אליו יותר כי מבינה שהוא לא מוציא ממך טוב
שואל השאלה:
אימלה אחותי אני מעריכה אותך פיצוצים!!!
אימלה אחותי אני מעריכה אותך פיצוצים!!!
אנונימית
הוא דיי לחץ עלייך אבל עכשיו את יודעת להעיף אותו ואת כל שאר הבנים שינסו ללחוץ עלייך ולא לתת לזה יותר פתח!
אל תכנעי יותר ואליו לא כדאי לך להתקרב שלא תפלי לזה שוב ואז תרגישי מזעזע
תכלס הייתי מתחלפת איתך כי עברתי יותר גרוע ומתה שזה לא יהיה חלק ממני פשוט מתה
זה כלכך מטריד ומציק בראש וזה יכול לחזור אלייך בעתיד
אני מפחדת ממש מהבושות שיהיו לי בעולם הבא שכולם יראו את כל מה שעשיתי על העבר שלי אני חייבת לתקן את זה ולמחוק את זה ואני מיידעת גם אותך אם את מאמינה זה רלוונטי לך ולא רוצה שיראו את זה כולל ההורים שלך אז צריך לתקן את זה ולמצוא דרך למחוק את זה ביום כיפור יש תפילה שאם בוכים בה זה אמור להימחק כדאי לך לברר לא הצלחתי בעצמי למצוא את התשובה לאיך למחוק את זה לגמרי אבל אם את מאמינה לברר יהיה ממש רלוונטי לך אם זה מבייש אותך
אני פשוט מבינה אותך כלכך
ההתחרטות קשהה
אבל היי את תלמדי מזה
והוא גם לחץ עלייך את לא הסכמת בהתחלה
ותזכרי שאת לא היחידה שזה קרה לה
ותכלס לעומתי זה לא כזה גרוע
כל פעם שזה יבוא לך לראש תגידי לעצמך שנכון זאת הייתה טעות אבל את לומדת מזה ואת כבר לא תחזרי על זה לא משנה מה וגם תזכרי שאף אחד לא מושלם כולם עושים טעויות ושיש כאלה שיותר גרועים חח
אל תכנעי יותר ואליו לא כדאי לך להתקרב שלא תפלי לזה שוב ואז תרגישי מזעזע
תכלס הייתי מתחלפת איתך כי עברתי יותר גרוע ומתה שזה לא יהיה חלק ממני פשוט מתה
זה כלכך מטריד ומציק בראש וזה יכול לחזור אלייך בעתיד
אני מפחדת ממש מהבושות שיהיו לי בעולם הבא שכולם יראו את כל מה שעשיתי על העבר שלי אני חייבת לתקן את זה ולמחוק את זה ואני מיידעת גם אותך אם את מאמינה זה רלוונטי לך ולא רוצה שיראו את זה כולל ההורים שלך אז צריך לתקן את זה ולמצוא דרך למחוק את זה ביום כיפור יש תפילה שאם בוכים בה זה אמור להימחק כדאי לך לברר לא הצלחתי בעצמי למצוא את התשובה לאיך למחוק את זה לגמרי אבל אם את מאמינה לברר יהיה ממש רלוונטי לך אם זה מבייש אותך
אני פשוט מבינה אותך כלכך
ההתחרטות קשהה
אבל היי את תלמדי מזה
והוא גם לחץ עלייך את לא הסכמת בהתחלה
ותזכרי שאת לא היחידה שזה קרה לה
ותכלס לעומתי זה לא כזה גרוע
כל פעם שזה יבוא לך לראש תגידי לעצמך שנכון זאת הייתה טעות אבל את לומדת מזה ואת כבר לא תחזרי על זה לא משנה מה וגם תזכרי שאף אחד לא מושלם כולם עושים טעויות ושיש כאלה שיותר גרועים חח
וואלה מבינה אותך,אבל תביני שהוא לא בסדר פה כי את סירבת והוא המשיך ללחוץ עלייך
תמשיכי לשמור על עצמך זה תמיד טוב
תמשיכי לשמור על עצמך זה תמיד טוב
באותו הנושא: