התחברות הרשמה

כדאי לי לפרוש? כנסו לפירוט

אני בבר אילן וממש קשה לי הציונים שלי על הפנים סביבות 50-60 רשמו שיעיפו אותי אם אני לא אשתפר ויש לי לחץ ועצבים מזה זה עושה לי רק רע זה לא כיף לי אני מרגיש שפשוט אני מחויב לזה כי זה עולה להורים שלי כסף ומה הם סתם שילמו על כל זה זה פשוט לא כיף וגורם לי לזלזל בבית ספר הציונים שלי ירדו משמעותית בבית ספר זה שווה את זה מה זה כבכ מביא בגרות שנתיים קודם אז אני יעשה בבית ספר את אותה הבגרות אחרי ולתואר גם ככה לא התכוונתי להמשיך
20 במרץ 2022, 08:01
עצותחוות דעתבעיות    
2 תשובות
חדמש לפרוש
זה לא שווה את שה אם זה דופק לך הכל
(
(ט)יפה מש(ו)געת (:
תפרוש
א
אמנון טיטינסקי
באותו הנושא:
דתיים כנסו אני חסר אונים ושוקל לפרוש
אני מרגיש שאני רוצה ללבוש חיתול כל יום, אבל אני לא יודע אם כדאי - כנסו לפירוט
כדאי לי ללכת לפסיכולוג? כנסו לפירוט
דחוף!! מה הפירוש של " תל' " פשוט המורה שלי שלחה לי את זה ולא הבנתי... (כנסו לפירוט)
כדאי לי לזרום ולהתנשק איתו? (כנסו לפירוט)
מה הפירוש של הפתגם? (כנסו לפירוט)
מה פירוש השם תום?כנסו לפירוט
מה כדאי לעשות? (כנסו לפירוט)
מה כדאי לאכול? (כנסו לפירוט) ופליז תענו
מה כדאי לי לעשות ביום הולדת? כנסו לפירוט
כדאי לי ללכת לבית ספר? לפירוט כנסו לשאלה-