8 תשובות
אמאלה איזה אנשים בדיחה
"בנים"
כל אדם יכול להיות שטחי.
למה דווקא בנים?
את לא צריכה לקחת את זה ברצינות
וגם אם באמת מישהו פוסל על זה אז בעיה שלו שיבושם לו
שואל השאלה:
השאלה הופנתה לבנים וזה מה שהם ענו
אנונימית
לא בכלל לא
חח מי רשם לך את זה?
סתם מטריל אותך.
לאנשים נורמלים לא אכפת אם יש לך צליק.
כן, כמו שיש בנות שפוסלות על שטויות שלא אמורים לפסול עליהן.
אבל, תשמחי שרובנו לא כאלה.
חח אני חולה על בשר ואני מאוהב במישהו צמחונית ואני כל הזמן בצחוק יורד עליה על זה אבל לא שתעשה מה שבא לה מי שלא טוב לו יום טוב לו, אם את אלרגית בכלל הם טיפשים אם הם פוסלים