6 תשובות
לא חושבת שיש קשראולי הוא ציפה ללב כהודעה פחות כבדה ולא במשהו
אל תחשבי יותר מדי על זה, תעברי הלאה.
תזכרי שהוא זה שגמר את הקשר
ואין ממש תשובה וודאית לשאלה שלך
תזכרי שהוא זה שגמר את הקשר
ואין ממש תשובה וודאית לשאלה שלך
שואל השאלה:
אני מכירה אותו יותר טוב ממה שהוא מכיר את עצמו ואני באמת לא מצליחה להבין הפעם מה הוא רוצה ? כי בזמן האחרון הוא מנסה לדבר איתי ולנסות לשלוח לי הודעות. והוא זה שסיים את הקשר ודאג להגיד לי בדיוק בדיוק את כל הדברים שהוא לא סבל בי
אני מכירה אותו יותר טוב ממה שהוא מכיר את עצמו ואני באמת לא מצליחה להבין הפעם מה הוא רוצה ? כי בזמן האחרון הוא מנסה לדבר איתי ולנסות לשלוח לי הודעות. והוא זה שסיים את הקשר ודאג להגיד לי בדיוק בדיוק את כל הדברים שהוא לא סבל בי
אנונימית
כולם חוזרים בסוף אין מה לעשות תזכרי שאתם אקסים ויש סיבה גם אם כיף לך איתו עכשיו והכל לדעתי תתרחקי
שואל השאלה:
אני מפחדת שאני גם לא אשלוט בעצמי ואנסה לחזור אליו, אני כמו סמרטוט רצפה, חסרת עמוד שדרה. לא משנה מה הוא יעשה אני אחזור עליו וזה גם יהיה בארבע. הוא עשה את זה לא מעט פעמים, לפחות 5 וכל פעם מחדש הבטחתי לעצמי שאני לא אחזור אליו וחזרתי. אבל הפעם זה הכי רציני שהיה והוא פגע ואמר דברים שלא חשבתי בחיים שהוא יגיד
אני מפחדת שאני גם לא אשלוט בעצמי ואנסה לחזור אליו, אני כמו סמרטוט רצפה, חסרת עמוד שדרה. לא משנה מה הוא יעשה אני אחזור עליו וזה גם יהיה בארבע. הוא עשה את זה לא מעט פעמים, לפחות 5 וכל פעם מחדש הבטחתי לעצמי שאני לא אחזור אליו וחזרתי. אבל הפעם זה הכי רציני שהיה והוא פגע ואמר דברים שלא חשבתי בחיים שהוא יגיד
אנונימית
את מוזמנת לפרט לי בפרטי יותר מה קרה שאעזור לך להבין כמה את לא צריכה אותו וחשוב לי להגיד לך שאני מבינה אותך ברמות ויודעת כמה זב שבן אדם חשוב לך תוקע אותך מלהוציא אותו מהחיים אבל לפעמים חייב
באותו הנושא: