7 תשובות
מה את שמה עליו את שווה יותר מסתם האפס הזה
הוא לא שווה אותך,מי שבאמת אוהב אותך יתן לך סיבה לקום בבוקר ויעזור לך,ולא יפרד בגלל דבר כזה
זה הרגשה זמנית יבוא היום ותתגברי על זה תלכי ללימודים זה יעשה לך טוב להיות בחברת אנשים לפי דעתי זה יעזור וכשתיהי מוכנה אני חושבת שזה יעשה לך טוב לצאת עם חברה ולהסיח את הדעת קצת וזה יעזור
שואל השאלה:
אנונימי אני חרדית אבל פסדר
אנונימי אני חרדית אבל פסדר
אנונימית
אני גם חרדית וגם לי היה פרידה אז אני ממש מבינה אותך
את צריכה להמשיך בחיים גם אחרי הפרידה
נכון זה קשה אבל עדיין
באותו הנושא: