9 תשובות
כי לא עושים את זה
הוא לא יכול לשלוט עלייה יותר וזה בא ממנה
אם זה היה ממך זה היה קצת אחרת אבל במצב כזה אם אתה רוצה אותה לך על זה
בשתי מילים ברו קוד איש יקר לא מתעסקים עם אקסים של חברים
תבקש סליחה ותגיד שזה בא ממנה או משהו
אולי כי הוא חבר שלך וbros before hoes??
זה לא משנה עדיין מבחינה מוסרית זה לא הדבר הכי נכון לעשות, סתם תחשוב לעצמך אם היית בנעליים שלו. אף ע"פ שכל אחד מגיב לזה אחרת.
אם בעיניי החבר שלך זה לא מתאים ואתה רוצה להישאר חבר שלו אז תגיד לה שלא מתאים, מה שלדעתי נכון.
אם בעינייך אתה מעוניין להתקדם עם זה ואתה בטוח שיצא מזה משהו, אתה יכול לסרב לנתק איתה קשר אבל אתה כן תאבד אותו אני מניח.
בחירה שלך.
מה שעשית לא עושים, זה מזעזע זאת אקסית של *חבר* שלך ואתה לא אמור להיות איתה.
ברור שיהיה לה חבר, לא אתה זאת אקסית של חבר שלך.
לא הבנתי אנשים פה
הם כבר לא חברים אז מה אכפת עם מי היא?
אני לא חושב שיש עם זה בעיה אבל תכלס זה לא מכבד בשיט
יש כזה חוק לא כתוב
אסור אקסים/יות אלא אם כן כאילו ממש החבר/ה **ממש ממש משש** בסדר עם זה ברמה שהם בעצמם דוחקים בך לעשות את זה כי באמת באמת באמת לא אכפת להם אבל כאילו גם זה תלוי רצח בבן אדם וזה...