3 תשובות
זה משתנה מה שכל זוג מרגיש מוכן לזה . יש כאלה אחריי שבועיים ויש כאלה בדייט ראשון
תלוי מאוד בבגרות של בני הזוג
אני מכירה זוג שהיה בכיתה ח לדעתי הם היו ממש בוגרים והתנהגו כמו מבוגרים וזה היה בסדר, ויש ילדים בני 16 שעדיין לא מוכנים
אני מכירה זוג שהיה בכיתה ח לדעתי הם היו ממש בוגרים והתנהגו כמו מבוגרים וזה היה בסדר, ויש ילדים בני 16 שעדיין לא מוכנים
זה תלוי גיל ומשתנה מזוג לזוג. אין ממש "צריך".
צריך להרגיש בנוח אחד עם השני, שתהיה הסכמה, רצון של שני הצדדים.
זה יכול לקרות בדייט ראשון או אחרי ארבעה חודשים.
צריך להרגיש בנוח אחד עם השני, שתהיה הסכמה, רצון של שני הצדדים.
זה יכול לקרות בדייט ראשון או אחרי ארבעה חודשים.
באותו הנושא: