אנחנו כביכול החברות הכי טובות שנים אנחנו לא נפגשות הרבה בגלל שכל אחת למדה במקום אחר והכל אבל זה כאילו הבסטי מהילדות והיא יודעת הכל, וכאילו פתאום. יא אומרת שהם עוברים דירה וקשה לי בטירוף כאילו אני עוברת פרידה למרות שתכלס אנחנו מדברות יותר בשיחת וידאו מאשר בטלפון, זה מוזר?