4 תשובות
היא יכולה להקיא
אבל אם אתם רואים שהמצב שלה לא טוב תיקחו אותה לוטרינר
אבל אם אתם רואים שהמצב שלה לא טוב תיקחו אותה לוטרינר
הרעלת סוכר
שואל השאלה:
היא בסדר תודה לכל מי שענה!!
היא בסדר תודה לכל מי שענה!!
אנונימית
תני לה מים, ותשאלי וטרינר אפשר אפילו בטלפון. תבדקי איך היא בעיקר בשעתיים הקרובות ותהיי ערנית.
באותו הנושא: