4 תשובות
לא יקרה כלום, אבל אל תפספסי שוב
שואל השאלה:
חזרתי לקחת רגיל כמובן אבל מה יכול לקרות?
יכול להיות שיהיה לך דימום...
ו... תנסי כמה שפחות לפספס... זה קריטי...
שימי שעון מעורר בכל יום באותה שעה כדי לא לשכוח...
וכמובן להשתמש בעוד אמצעי מניעה לשבועיים הקרובים, ברגע שמפספסים גלולה יכול להתחיל ביוץ