3 תשובות
אח שלי היה שם לתקופה יחסית קצרה (הוא היה צריך מסגרת של פנימייה אז פחות התאים לו) בסך הכל שמעתי דברים טובים ואני מאמינה שאם שלכו אותך לשם אולי זה יהיה טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
^תודה