7 תשובות
תעשה מה שבא לך
כן תעשה מה שעושה לך טוב
כמובן, לא חייב להיות קשר בין איך שאתם מזדהים לבין מה שאתם אוהבים או איך שאתם מתנהגים
אנונימית
בטח. אפשר לחשוב שאין בנים סיסגנדרים שאוהבים דברים נשיים גם. תאהב מה שבא לך, ומה שעושה לך טוב
תעשה מה שבאלך אחי
כל אחד חושב אחרת על הדברים שאוה מרגיש ואוהב אבל כמו שנאמר. היופי הוא בעיני המתבונן
היי. אני נער מבני ברק. בן 18 נכון להיום. אני מחפש מישהי שתסכים להפוך אותי לאישה. תמיד הרגשתי שאני אוהב להיות בת. אבל לא יכולתי לחשוף את זה אני הרבה זמן מחפש מישהי שתהפוך אותי לאישה ולא מצאתי. בבקשה ממכם תשתפו את הפוסט הזה ושלחו אותו לאנשים שיכולים לעזור לי אין לכם מושג כמה זה ישמח אותי. אם אתם או מישהי שאתם מכירים יכולים לעזור לי. בבקשה תפנו אליי או תקשרו אותי לאנשים האלה. תודה רבה והמשך יום נפלא.
נ,ב. אין לי 5 פרחים אז אלה אני לא יכול לענות לאלה שמנסים לעזור לי. מי שיכול בבקשה שיעשה לי פרח. שוב תודה
נ,ב. אין לי 5 פרחים אז אלה אני לא יכול לענות לאלה שמנסים לעזור לי. מי שיכול בבקשה שיעשה לי פרח. שוב תודה
באותו הנושא: