10 תשובות
אם עשית "מחק אצל כולם" אז נמחק אצל כולם אבל אם עשית "מחק אצלי" אז רק אצליך נמחק וכל השאר יכולים לראות
מה שלחת?
ושמעי שאף אחד לא יזכור את זה לכל החיים, מפדח לכמה ימים ונגמר.
שואל השאלה:
^^כן מחקתי לכולם זה מראה שזה נמחק
אנונימי
אז נמחק לכולם ואף אחד לא יכול לראות
אז כן זה מוחק לכולם
שואל השאלה:
כאילו כתוב שמחקתי הודעה
אנונימי
יש אפליקציה שמראה הודעות שנמחקו יכול להיות שיש אותה למישהו
מחקת לכולם? לגמרי כאילו
אני לא חושבת