9 תשובות
הכל בסדר
תאכלי
תאכלי
זה די הרבה ולא מאוזן
לא הרבה מידי
שואל השאלה:
אז לא לאכול?
אז לא לאכול?
אנונימית
זה בסדר אם את רעבה תאכלי עוד
לא אכלת כלום כל היום. תאכלי.
זה בסדר
אם את רעבה תכיני לעצמך סלט ובצד לחם או צנין עם בגינה
אם את רעבה תכיני לעצמך סלט ובצד לחם או צנין עם בגינה
זה נשמע סבבה לגמרי, רק תנסי לאכול גם מדי פעם ירקות ופירות
מה זה ממש כלום
זה בקושי ארוחה אחת היום, תאכלי עוד אם את רוצה
זה בקושי ארוחה אחת היום, תאכלי עוד אם את רוצה
באותו הנושא: