4 תשובות
תמיד הגיוני, אבל מעלה סימני שאלה לגבי אותה זוגיות שאתה נמצא בה. למרות שהשאלה היא ממה אתה מרגיש שנשבר לך הלב.
כן
ברור זה הגיוני
באותו הנושא: