5 תשובות
דיי כל אחד מאמין במה שבא לו
נראלך אין מצב זה שטויות
כאילו לא יודעת מה המחלה בעור עושה אבל בכללי זה יפה בטירוף הכמתים
אוי, תתעלמי מהשטויות שאמא שלך אומרת.
אני לא חושבת שזה נראה לא טוב, בטוחה שאת נראית טוב וזה מיוחד, את תכירי בחור שאת תאהבי והוא יאהב אותך, זה יקרה. וזה יקרה גם בגלל המראה שלך וגם בגלל האופי שלך, מתאהבים באופי, אני לא הייתי מבלה בזמני הפנוי עם בן אדם שאני לא מתחברת אליו באופי.