4 תשובות
כי מים עומדים זה מקום מושלם להתפתחות חיידקים
אז למה בכוס? תמלא בבקבוק זה מה שאני עושה חחח
כי היט הייתה פתוחה למשך כל הלילה אז כנראה נכנסו לזה חרקים ודברים
לך לשתות שאתה קם מי שם מים בחדר
באותו הנושא: