6 תשובות
וואלה חצי מבואס תקופה סהכ תקופה יפה
תאמת לא באלי לסיים כי אז באמת החיים האמיתיים מתחילים ( צבא , עבודה ,כסף , בית )
וכשאתה בתיכון זה החיים הטובים ואין דאגות
מצד אחד אני רוצה כי כבר נמאס לי מהלימודים, מצד שני.. לא יודע כמה אני מתלהב מהרעיון של להתגייס לצבא. אני גם בטח לא אשמור על קשר עם רוב חברי הכיתה כשכל אחד יילך לדרכו, והייתי עם הכיתה שלי 6 שנים. אז זו באמת שאלה טובה. מה שכן, אני תמיד אומר לעצמי שבסופו של דבר זה יגיע - בין אם אני אחכה לזה ובין אם לא, לכן זה לא באמת משנה כל כך. אני חושב שהדבר הכי טוב לעשות הוא פשוט לזרום עם החיים ועם המקומות החדשים שאני מגיע אליהם בכל פעם, ולא להיתקע על העבר.
אוקיי תעזוב רגע את השמיניסטים
הבית ספר נגמר עוד חודשיים ואני עשיתי רק בגרות אחת מתי אני אמור לעשות את כל השאר????
די מתבאסת
שיט זה רק חודשיים?:'(
אנונימית