10 תשובות
אמאלה. טוב שאני יודעת שלא אני כתבתי את הפוסט אחרת הייתי מתבלבלת.
גם לא נעים לי כל הזמן להגיד לה להפסיק כי אני יודעת שהיא צריכה פריקה אבל רבאק, את גם ככה לא מבינה וחוזרת על הטעויות שלך למרות שאני אומרת לך לא אז תפסיקי לספר לי כל פעם מחדש למה הוא חלאה ולהיות מופתעת :,)
גם לא נעים לי כל הזמן להגיד לה להפסיק כי אני יודעת שהיא צריכה פריקה אבל רבאק, את גם ככה לא מבינה וחוזרת על הטעויות שלך למרות שאני אומרת לך לא אז תפסיקי לספר לי כל פעם מחדש למה הוא חלאה ולהיות מופתעת :,)
אנונימית
שואל השאלה:
^ליטרלי. שפשוט יתגרשו, ואז כשאני אומרת לה את זה היא כועסת ואומרת שאני לא יודעת כלום.
אני זוכרת כל ריב וריב שלהם, אני אוהבת את אבא שלי אבל כבעל אני מזמן הייתי מתגרשת.
^ליטרלי. שפשוט יתגרשו, ואז כשאני אומרת לה את זה היא כועסת ואומרת שאני לא יודעת כלום.
אני זוכרת כל ריב וריב שלהם, אני אוהבת את אבא שלי אבל כבעל אני מזמן הייתי מתגרשת.
אנונימית
כן אמאלהה כל כך.
הוא בן אדם מדהים, אבל בתור בעל הוא מזעזע. את לא רואה שזה ממשיך לפגוע בך?
אני מבינה שזה קשה להיפרד ככה, יש ילדים, את אוהבת אותו, גם במיוחד במקרה של אמא שלי שהיא עקרת בית ותלותית והוא הבן אדם הכי מפנק שיש.
אבל הוא עושה לך רע... למה היא חושבת שהיא גיבורה והיא יכולה לשנות אותו?
וגם אם כן, למה זה חייב להעלות בבריאות הנפשית של הילדים שלך?
הוא בן אדם מדהים, אבל בתור בעל הוא מזעזע. את לא רואה שזה ממשיך לפגוע בך?
אני מבינה שזה קשה להיפרד ככה, יש ילדים, את אוהבת אותו, גם במיוחד במקרה של אמא שלי שהיא עקרת בית ותלותית והוא הבן אדם הכי מפנק שיש.
אבל הוא עושה לך רע... למה היא חושבת שהיא גיבורה והיא יכולה לשנות אותו?
וגם אם כן, למה זה חייב להעלות בבריאות הנפשית של הילדים שלך?
אנונימית
שואל השאלה:
וואי בול ): כיף להזדהות עם מישהו סוף סוף
וואי בול ): כיף להזדהות עם מישהו סוף סוף
אנונימית
כן לגמרי חח
אנונימית
פאק נו לא עשיתי מאנונימי בוכה חח
אנונימית
שואל השאלה:
לולל לא נורא
לולל לא נורא
אנונימית
כן חחח
אגב, בת כמה את?
אגב, בת כמה את?
שואל השאלה:
16 ואת?
16 ואת?
אנונימית
17 וחצי
אנונימית
באותו הנושא: