3 תשובות
לא לעשות כלום זה יותר מעליב שאומרים לך אחרי חודש מאשר שלא אומרים בכלל
שואל השאלה:
וואי אבל יצאתי לא חברה
נשבעת ששכחתי זה ממש מבאס אותי
וואי אבל יצאתי לא חברה
נשבעת ששכחתי זה ממש מבאס אותי
אנונימית
אוי :/ לא נורא כאילו קצת מביך אבל אין מה לעשות את יכולה אולי לעשות לה הפתעה ממש יפה ולהגיד לה שביום הולדת שלה לא יכולת להביא לה את זה או משהו
עם זה מנחם אותך אני הייתי עם חבר (שהיום הוא החבר הכי טוב שלי) ביום הולדת אמרתי לו שיש לי היום יום הולדת והוא אמר :אה קול
עם זה מנחם אותך אני הייתי עם חבר (שהיום הוא החבר הכי טוב שלי) ביום הולדת אמרתי לו שיש לי היום יום הולדת והוא אמר :אה קול
אנונימית
באותו הנושא: