6 תשובות
אני חושבת שתלוי בכמה האוטיזם "חזק" אצלם
דיברתי פה עם אוטיסטים שענו בחיוב.
מאמין שזה תלוי במודעות שלהם ואיפה הם נמצאים על הרצף
שואל השאלה:
^ תודה רבה לך על התגובות האלה
מצטערת מאוד על מה שעברת... את מדהימה❤
אשנח לדבר איתך בפרטי, יש מצב?
כן, אני מודעת לזה שאני שונה מהסביבה
והתשובה השנייה ממש לא נכונה אוטיסטים מאוד מחוברים לסביבה מבחינה מוחית ורגשית, מי שלא מחובר למציאות הוא פסיכוטי ואוטיזם הוא לא פסיכוזה
אני מודע לזה. אני לא מודע אם אני למשל חופר לאנשים על משהו
זה משתנה מאדם לאדם.
יש כאלו שלא מודעים, ויש המון שאכן מודעים לכך ואומרים זאת בעצמם.