20 תשובות
תקבעו פגישה במקום ציבורי ותראי אם השיחה זורמת
תתני לו עוד צאנס
אנונימית
לדעתי אם את לא בקטע שלו אין טעם למשוך סתם תגידי לו מה את חושבת ותסגרו עניין
שואל השאלה:
הייתה כבר פגישה אחת ורשמתי מה הרגשתי בה.. לא באלי להיות עוד פעם זאת שיוזמת את הפגישה כי וואלה זה מרגיש לי שכל פעם אני זו שמתאמצת ובאלי לראות אם גם לו זה חשוב כמו שלי..
אנונימית
שואל השאלה:
לוי- אני חצי בקטע חצי לא.. לפעמים הוא סבבה ואז שוב מרגיש לי שפחות.. אני כן חושבת שאולי עוד דייט יבהיר לי כמה דברים אבל אני לא הולכת להציע לו שוב באלי שהוא יזום כדי לראות עד כמה זה חשוב גם לו.
אנונימית
תתני לו עוד צאנס ותראי לאן זה הולך אם אץ מרגישה שזה לא מסתדר אז תגידי לו שהיה לך ממש כיף אבל את חושבת שזה לא עובד כל כך בניכם אין דרך לומר את זה מבלי שהצד השני יפגע, אני חושבת שזאת הדרך הכי טובה לומר את זה.
את רוצה לחכות תחכי
אבל אולי הוא סתם אדיש באופי ויכול להיות שזה לא מתאים לך
שואל השאלה:
לוי- יש מצב שאתה צודק בגלל זה רציתי לבדוק את זה בדייט שני ולא לפסול ישר
אנונימית
זה עכשיו תשובה רק אם יש לך אומץ לזה
את יכולה להיפגש איתו עוד פעם ואם את רואה שהוא לא יוזם גם אז פשוט תשאלי אותו על זה. אולי זה פשוט הייתה אי הבנה או שהוא פחד שלא תסכימי אם הוא יציע
בקיצור תעשי מה שאת חושבת
שואל השאלה:
אנונימית- אין לי בעיה להיפגש איתו אני רק מחכה לראות שהוא זה שיזום.. קצת מרגישה שאני מבזבזת זמן כי להתכתב זה סבבה והכל אבל גבר שבעיניין של מישהי יציע לה להיפגש אחרי שבוע ולא ימשוך את זה. בגלל זה אני מתלבטת ממש אולי זה פשוט האופי שלו או שהוא משחק פשוט.
אנונימית
שואל השאלה:
לוי- אני כבר מבולבלת ולא יודעת מה לעשות בגלל זה מתייעצת פה :(
אנונימית
אני חושבת שיש שתי אפשרויות
או שהוא מפחד להציע לך וליזום מפחד שתסרבי, או איזשהי סיבה אחרת
או שהוא פשוט חושב שזה לא קשר זה רק התכתבויות ואם זה המצב הייתי מסיימת את הקשר במקומך.
אני לא מכיר את המצב אז אני לא באמת יכול לייעץ אבל בעיקרון יש מצב שהוא אדיש, יש מצב שהוא ביישן ויש מצב לאלף ואחד דברים
את יכולה לחכות שהוא יציע לך דייט שני אולי הוא יציע אולי לא את יכולה גם להציע לו את דייט שני כדי לבחון את מה שרצית ואת יכולה גם להגיד לו שלא מתאים
תעשי מה שאת רואה לנכון
שואל השאלה:
אני פחות חושבת שהוא מפחד שאני יסרב נתתי לו הרבה הזדמנויות להציע והראתי לו עניין. לפני שעה הוא שאל אותי מה אני עושה השבוע אמרתי לו שפנויה חוץ מיום אחד והתעניינתי מה איתו, הוא פשוט רשם מה הוא עושה ולא הציע כלום! הייתי בטוחה שזה יגיע כאן אבל לא..
אנונימית
עצה אחרונה חביבה
לפי מה שאמרת אם הייתי את הייתי נותת לו צאנס אחרון כדי לוודא שאני לא מפספסת כלום וגם כי עוד דייט לא ישנה משהו ואז רואה משם מה לעשות
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה על העצות אנונימית ולוי :)
אנונימית
הוא אולי קצת מתבייש לקבוע פגישה אז לא כדאי שתפסלי תני לו היזדמנות להזמין אותך.
ותראי מה יקרה בפדישה השנייהה.....
אנונימי
בדיוק^
אנונימית
שואל השאלה:
יכול להיות (למרות שממה שהספקתי לקלוט הוא לא ביישן) אבל אני אתן צאנס עד סוף השבוע בתקווה שישלח, אם לא נראלי אני באמת מסיימת את זה..
אנונימית