8 תשובות
שואל השאלה:
יש לי אנמיה לא נראלי שזה עוזר
אנונימי
אולי אלרגיה לאבק אם יש לך או אלרגיות כלשהן
שואל השאלה:
אם אני שוברת את היד יוציאו אותי?
אנונימי
חחח לא אל תגזימי
אני עם שבר בקרסול והייתי בעיר הבהדים כמו גדולה אז ישאירו אותך בגדוד
סיבה רפואית מוצדקת אולי
אני נגיד יש לי אסטמה וחסומה גדודים
שואל השאלה:
לי זה פשוט לא מתאים יש לי חרדות ואני צריכה לעזור בבית
אנונימי
קב"ן?
למה את רוצה לצאת ? אני שואלת כי אני רוצה לדעת את החסרונות אני לפני גיוסס