2 תשובות
אני חושבת שאף אחד לא היה רוצה לעבוד עם אחים שלו
ועוד איך אם הם קטנים ממנו
גם אם יש קשר טוב ברוב המקרים זה לא הכי מתאים
בסיטואציה שאת תיארת אני מבינה אותך לגמרי וכנראה שאם הייתי במקומך גם לא הייתי רוצה שנעבוד ביחד
ועוד איך אם הם קטנים ממנו
גם אם יש קשר טוב ברוב המקרים זה לא הכי מתאים
בסיטואציה שאת תיארת אני מבינה אותך לגמרי וכנראה שאם הייתי במקומך גם לא הייתי רוצה שנעבוד ביחד
זה ממש לגיטמי את רוצה להתפתח כאדם אינדיבידואלי ולא כחלק מזוג אחיות
באותו הנושא: