14 תשובות
"אנחנו עושים חרם על ילדים מכוערים"
"את אוכלת ממש הרבה "
שאני מכוערת בגלל שיש לי חצקונים
שואל השאלה:
ילדים קטנים זה דבר אכזרי
פעם ילד שאל אותי אם אני בהיריון
(אני לא)
אנונימית
אמרו לי שאני חופרת
אבל אני מודעת לזה אז זה בסדר
זה לא מעליב אבל פעם אחת הייתי בפארק והייתי עם אוזניות ואז ילדה שאני לא מכירה אמרה לי "למה את פה" ועשיתי כאילו אני לא שומעת כי לא היה לי כוח לדבר איתה ואז היא אמרה "כן מטומטמת דיברתי אלייך" ובהיתי בה כזה ואז חברה שלה אמרה לה "היא חברה שלי זה לא יפה לדבר ככה, תפסיקי" וזה היה ממש חמוד (אנחנו לא חברות, היא שכנה שלי)
ילדים קטנים מתים עליי
פעם אחת איזה ילד העיף עליי אבנים קטנות כאלה אבל הוא חמוד הכל טוב
שואל השאלה:
זה עצוב,אבל ממש
אבל באלי לצחוק
שטויות, אני נזכר בזה עכשיו וצוחק בעצמי.
שואל השאלה:
חח
אנונימית
לא זכור לי משהו שאמרו לי אבל בת דודה שלי תמיד הייתה בורחת לסבתא שלי כשהיא הייתה רואה אותי
"יש לך חצקונים" יואוו דיי לא ידעתיי!! תודה רבה שהארת את עיניי!
אנונימית
כשהייתי קטן (עד בערך כיתה ב') משום מה לעיתים קרובות ילדים בגינה היו חושבים שאני ילדה.