7 תשובות
נקווה שלא.
הכל יכול לקרות
יש סיכוי
יא גם אני מבאר שבע אבל לא ניראלי שיבטלו רק אם המצב ממש יחמיר
אולי, אבל לא חושבת שיהיה במרכז כל כך מהר (:
שואל השאלה:
אני מהדרום, מבאר שבע, יש מצב שלא יהיה אצלנו בית ספר?
אני מהדרום, מבאר שבע, יש מצב שלא יהיה אצלנו בית ספר?
אנונימית
היום היו מהומות בהר הבית, שוב. אחרי שבוע של שקט יחסי...
יכול להיות שיהיה שוב מתיחות מעזה הלילה תזכרו שבשבילם זה קו אדום
יכול להיות שיהיה שוב מתיחות מעזה הלילה תזכרו שבשבילם זה קו אדום
באותו הנושא: