7 תשובות
נקווה שלא.
הכל יכול לקרות
יש סיכוי
Pat
יא גם אני מבאר שבע אבל לא ניראלי שיבטלו רק אם המצב ממש יחמיר
אולי, אבל לא חושבת שיהיה במרכז כל כך מהר (:
שואל השאלה:
אני מהדרום, מבאר שבע, יש מצב שלא יהיה אצלנו בית ספר?
אנונימית
היום היו מהומות בהר הבית, שוב. אחרי שבוע של שקט יחסי...
יכול להיות שיהיה שוב מתיחות מעזה הלילה תזכרו שבשבילם זה קו אדום