4 תשובות
כן
יש המון אנשים
יש המון אנשים
אל תהיה תלוי בקבוצת חברים אחת, תנסה להתחבר לעוד אנשים
מכירה מקרוב לצערי
בחבורה הפנימית פנימית, מצאתי
בחבורה החיצונית יותר, ממש לא
בחבורה החיצונית יותר, ממש לא
באותו הנושא: