4 תשובות
כן
יש המון אנשים
אל תהיה תלוי בקבוצת חברים אחת, תנסה להתחבר לעוד אנשים
מכירה מקרוב לצערי
בחבורה הפנימית פנימית, מצאתי
בחבורה החיצונית יותר, ממש לא