13 תשובות
תגידי לו הוא יכול לבקש מאמא שלו או ללכת לקנות לך אין לך מה להתפדח, טבעי
תעזבי, תתקשרי לאמא שלך שתאסוף אותך ותלכי אם אין ברירה תחפשי פדים ותשימי משלה, היא לא תדע
שואל השאלה:
^אוף אני לא יכולה ללכת לבית שלי זאת חתיכת נסיעה
באלי לבכות את חיי
^אוף אני לא יכולה ללכת לבית שלי זאת חתיכת נסיעה
באלי לבכות את חיי
אנונימית
^אז תדמית במכונית, אף אחד לא יראה, אני אומרת, לכי הבייתה
אל תתפדחי לחפש בשירותים. תפתחי את הארון מתחת לכיור בדרך כלל שם שמים את הפדים. אם לא אז תחפשי בארונות האחרים בטוח יש.
מבטיחה לך שהיא לא תשים לב שחסר אחד וגם אם כן זה ממש לא יפריע לה. באמת. את במחזור זה מובן שתקחי פד. אף אחד לא מצפה שתישארי בלי
מבטיחה לך שהיא לא תשים לב שחסר אחד וגם אם כן זה ממש לא יפריע לה. באמת. את במחזור זה מובן שתקחי פד. אף אחד לא מצפה שתישארי בלי
חיימשלי פשוט תבקשי ממנו תגידי לו מאמי קבלתי מחזור יש מצב אתה מביא לי פדים ? זהו קל מה הבעייה אל תתביישי זה דבר טבעי לגמרי וגם הוא אשמח לעזור לך הוא אחרי הכל אוהב אותך .
ממליצה לך לחפש. ממה שהבנתי זה האופציה הכי טובה שיש לך ביינתים אם את ממש מתפדחת ולא מצליחה להתגבר על זה
באמת שלא ישימו לב
באמת שלא ישימו לב
הסתדרת?
שימי פשוט נייר ותדברי איתו עד שתלכי לקנות או משהו
שואל השאלה:
איןאין אין ילדה יותר פאדחנית ממני ביקום
חיפשתי בשירותים שלהם איזה עשר דקות ולא מצאתי
אז אמרתי לחבר שלי שקיבלתי מחזור ואני צריכה פדים כי אין לי והוא לא ידע איפה יש אז הוא שאל את אמא שלו איפה יש פדים אז היא אמרה לו במגירה בארון בשירותים (מסתבר שבסוף כן היה שם אבל לא ראיתי את זה כי זה היה ממש בצד) והוא הביא לי אז מהר שמתי פד ויצאתי מהשירותים והייתי מובכת של החיים והוא אמר לי שהכל בסדר ושאני לא ארגיש אתבייש ממנו עכשיו כי זה לגיטימי לגמריי וזה קורה לכל הבנות בעולם ואז הוא חיבק אותי שאת זה דווקא ממש אהבתי זה הרגיע אותי קצת משום מה
אמאלה אבל אני מרגישה פאדחנית של החיים
איןאין אין ילדה יותר פאדחנית ממני ביקום
חיפשתי בשירותים שלהם איזה עשר דקות ולא מצאתי
אז אמרתי לחבר שלי שקיבלתי מחזור ואני צריכה פדים כי אין לי והוא לא ידע איפה יש אז הוא שאל את אמא שלו איפה יש פדים אז היא אמרה לו במגירה בארון בשירותים (מסתבר שבסוף כן היה שם אבל לא ראיתי את זה כי זה היה ממש בצד) והוא הביא לי אז מהר שמתי פד ויצאתי מהשירותים והייתי מובכת של החיים והוא אמר לי שהכל בסדר ושאני לא ארגיש אתבייש ממנו עכשיו כי זה לגיטימי לגמריי וזה קורה לכל הבנות בעולם ואז הוא חיבק אותי שאת זה דווקא ממש אהבתי זה הרגיע אותי קצת משום מה
אמאלה אבל אני מרגישה פאדחנית של החיים
אנונימית
חחח מהה לא אין לך מה להרגיש ככה ודרך אגב יש לך חבר מושלםם !!! ממש כיף לך את פאקינג זכית בו !!!! ( וכמובן הוא בך!!!!) אין לך מימה לא להרגיש בנוח חחח)
יואו הוא ממש חמוד!!!!!!!!!!!, את לא פדחנית הכל בסדר
אנונימית
נו, הסתדרת?
אנונימית
באותו הנושא: