30 תשובות
בטבע?
שואל השאלה:
בטסט נו
אנונימי
לא בהכרח, זה תלוי איפה בטבלאט. אם זה ליד השם שלך אחרי שהטסטר ירד (בשורה של השמות) מהאוטו כנראה שכן. אבל אני יכולה להגיד מניסיון שהיה לי קו ירוק בדיוק שהטסטר בא לצאת ונכשלתי
עברת?
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי ליד השם
אנונימי
כבר קיבלת תשובה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא קיבלתי תשןבה
אנונימי
איך היה הטסט?
שואל השאלה:
אחלה
אנונימי
הוא העיר או משהו? אם לא אז בטוח עברת
שואל השאלה:
לא העיר
אנונימי
מהמם! אז עברת, כל הכבוד:)
שואל השאלה:
תודה אבל לא ניראלי כי לא עליתי על המדרכה בחניה רק נגעתי
אנונימי
מזאת אומרת? בחניה לא אמורים לעלות על המדרכה
שואל השאלה:
לא עליתי
אנונימי
אהה נו אז זה מה שצריך לא לעלות על המדרכה
מה הבעיה כאן לא הבנתי
^שהיא נגעה במדרכה.
אם תיקנת וחנית טוב אז אני מאמין שהוא יעביר אותך
עברת?
אנונימית
אהה הבנתי, כנראה לא הבנתי נכון מה אמר..
בכל מקרה עברת?
עברת?
שואל השאלה:
נכשלתי
אנונימי
לא נורא טסט הבא
על מה הכשילו אותך בסוף?
שואל השאלה:
חניה
אנונימי
אה אוי לא נורא
כנראה שלא סתם נגעת במדרכה, תיקנת את החניה אחרי?
שואל השאלה:
כןכן
אנונימי
תנסה לערער תשאל את המורה שלך על מה הכשילו אותך ואם יעזור לערער
תראה את הברוש אגיד לך אם שווה לערער