30 תשובות
בטבע?
שואל השאלה:
בטסט נו
בטסט נו
אנונימי
לא בהכרח, זה תלוי איפה בטבלאט. אם זה ליד השם שלך אחרי שהטסטר ירד (בשורה של השמות) מהאוטו כנראה שכן. אבל אני יכולה להגיד מניסיון שהיה לי קו ירוק בדיוק שהטסטר בא לצאת ונכשלתי
עברת?
אנונימית
שואל השאלה:
היה לי ליד השם
היה לי ליד השם
אנונימי
כבר קיבלת תשובה?
אנונימית
שואל השאלה:
לא לא קיבלתי תשןבה
לא לא קיבלתי תשןבה
אנונימי
איך היה הטסט?
שואל השאלה:
אחלה
אחלה
אנונימי
הוא העיר או משהו? אם לא אז בטוח עברת
שואל השאלה:
לא העיר
לא העיר
אנונימי
מהמם! אז עברת, כל הכבוד:)
שואל השאלה:
תודה אבל לא ניראלי כי לא עליתי על המדרכה בחניה רק נגעתי
תודה אבל לא ניראלי כי לא עליתי על המדרכה בחניה רק נגעתי
אנונימי
מזאת אומרת? בחניה לא אמורים לעלות על המדרכה
שואל השאלה:
לא עליתי
לא עליתי
אנונימי
אהה נו אז זה מה שצריך לא לעלות על המדרכה
מה הבעיה כאן לא הבנתי
מה הבעיה כאן לא הבנתי
^שהיא נגעה במדרכה.
אם תיקנת וחנית טוב אז אני מאמין שהוא יעביר אותך
אם תיקנת וחנית טוב אז אני מאמין שהוא יעביר אותך
עברת?
אנונימית
אהה הבנתי, כנראה לא הבנתי נכון מה אמר..
בכל מקרה עברת?
בכל מקרה עברת?
עברת?
עברת??
שואל השאלה:
נכשלתי
נכשלתי
אנונימי
לא נורא טסט הבא
על מה הכשילו אותך בסוף?
על מה הכשילו אותך בסוף?
שואל השאלה:
חניה
חניה
אנונימי
אה אוי לא נורא
כנראה שלא סתם נגעת במדרכה, תיקנת את החניה אחרי?
שואל השאלה:
כןכן
כןכן
אנונימי
תנסה לערער תשאל את המורה שלך על מה הכשילו אותך ואם יעזור לערער
תראה את הברוש אגיד לך אם שווה לערער
כן הוא צודק^
באותו הנושא: