התחברות
הרשמה
אם בטסט היה צבע ירוק כזה ליד השם שלי זה אומר שעברתי
3 במאי 2022, 15:08
עיניים ירוקות
צבעים
הודעות
צבע עיניים
רשיון
2 תשובות
שואל השאלה:
בטבלט של הטסט כן
אנונימי
לא, זה חשד לנסיעה בזמן השפעה של וויד
סתם אין לי מושג
J
JUST NOBODY
באותו הנושא:
נראה לי נכשלתי מה אתם אומרים שעברתי או לא (טסט)
היה לי היום טסט ולא קיבלתי ברקס ולא נגעו לי בהגה זה אומר שעברתי?
אם היה בטסט בטבע ליד השמות צבע ירוק כזה זה אומר שעברתי
מי שלא עבר בטסט הראשון, באיזה טסט עברתם?
אם טיפה תקנה אותי טסטרית בטסט זה אומר שלא עברתי?
אם עברתי טסט 2 זה בסדר לשקר לכולם ולהגיד שעברתי טסט 1 (בשביל ההרגשה הטובה) ??
עברתי היום טסט ואני רוצה להעלות סטורי עם ההודעה שעברתי טסט מה לרשום משהו מצחיק כזה?
באיזה שיעור עברתם טסט? ואיזה טסט עברתם?
אם ראיתי בחלום לפני כמה ימים שעברתי טסט מה זה אומר?
מי כאן נכשל בטסט ראשון? איזה טסט עברתם?
האם מורה נהיגה צריך את הטופס ירוק ואת הדף של התיאוריה שאומר שעברתי?