6 תשובות
לא הבנתי כלום חחח
באמת אני רוצה לנסות להבין אבל
בסופו של דבר זה החיים שלך ואם זה מה שאת רוצה אז למה לא, זה חוויה, עדיף להצטער שעשית משהו מאשר להצטער שלא עשית כלום
שואל השאלה:
בגלל שזה לט מחנה רגיל זה מחנה לילדים שההורים שלהם נפצעו בצבא ואמא שלי נפצעה ומגיע לי זכאות
אנונימית
תכלס גם אני לא הייתי מסכים לילד שלי
אני גם לא מבינה איך את יכולה להחליט עכשיו? ההרשמה כבר בטח נסגרה לא?
לדעתי כדאי לך ללכת זאת חוויה מטורפת לכל החיים איל קוראים למחנה שאת רוצה ללכת אליו זה החשב די זול 10 אלף לחודש בקנדה